Met een digitale restyling, ook wel artist impression genoemd, krijg je een indruk hoe een huis er uit kan komen te zien na een verbouwing of na de bouw (nieuwbouwwoning). Met behulp van een digitaal tekenprogramma kan een huis worden gebouwd, verbouwd en/of opgeknapt.
Een digitale restyling wordt ingezet bij nieuwbouwwoningen, klushuizen, sterk gedateerde woningen of huizen die een ander interieur nodig hebben. Kopers vinden het vaak moeilijk zich een voorstelling te maken hoe een woning eruit komt te zien na de (ver)bouw, zeker als er veel gaat veranderen. Door een digitaal ontwerp te maken, krijgen kopers een beter beeld van het eindresultaat.
Je kunt een digitale restyling op je nieuwe huis toepassen, maar ook voor het huis dat je wilt verkopen. Zo kun je twijfelende kopers een handje helpen met het zien van de mogelijkheden.
Digitale restyling van een jaren 70 badkamer geeft een koper een beter idee hoe die er n verbouwing uit kan zien.
Heb je een verouderde badkamer waarvan je denkt dat kopers die meteen zullen vernieuwen, dan heb je 3 opties.
- Je kunt er voor kiezen om de oude badkamer zo te laten.
Dan is het slim om via een digitale restyling aan potentiële kopers te laten zien hoe een nieuwe badkamer eruit zou kunnen zien. Mooie plaatjes spreken meer tot de verbeelding dan wanneer je alleen maar een foto van je oude badkamer op internet zet. - Je kunt de oude badkamer ‘opfrissen’.
Felgekleurde wandtegels kun je wit schilderen. Voegen kun je opfrissen en defect sanitair kun je snel (laten) vervangen. Een iets duurdere oplossing, maar wellicht voldoende om kopers te laten zien dat ze niet meteen hoeven te investeren in een nieuwe badkamer. - Je kunt een nieuwe badkamer plaatsen.
Maak dan wel van te voren het rekensommetje. Levert de investering in een nieuwe badkamer je een hogere vraagprijs op? Wordt je woning hierdoor extra aantrekkelijk ten opzichte van de concurrentie? Zo ja, dan kan het plaatsen van een (neutrale moderne) badkamer slim zijn.
Comment Section
0 reacties op “Digitale restyling”